Przejdź do głównej zawartości

Zasady to podstawa! Klasa I










Ustalenie zasad w grupie to początek wszystkiego. Początek naszej wspólnej przygody. Ważne jest, aby ustalać je wraz z dziećmi, żeby wiedziały, że mają wpływ na to, na jakich zasadach będzie funkcjonowała nasza  (ich) grupa. Propozycja na ten rok ode mnie tutaj do pobrania

Co możemy do tego dołączyć? Ilustracje do zasad wykonane przez dzieci, fotografie dzieci, odrysowane na kartkach i wycięte dłonie dzieci, dowolne ilustracje.

Sytuacja, w jakiej się znaleźliśmy, zmusiła nas do dołączenia do kodeksu kilku zasad związanych z pandemią. 


Czego potrzebujesz:

  • szpilki
  • karty z zasadami
  • hasło na tablicę (u mnie widnieje NASZA GRUPA)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dyskursy wczesnej edukacji - przegląd

 Chciałabym po krótce zaprezentować dyskursy wczesnej edukacji, podając za D. Klus-Stańską. Myślę, że to przydatne treści, między innymi do rozmowy na temat przyszłości polskiej oświaty, czy też obrania własnego kierunku pracy. Dyskurs funkcjonalistyczno-behawiorystyczny Podejście to ma swoje źródła w funkcjonalizmie i behawioryzmie: funkcjonalizm - rzeczywistość jest zorganizowana, przewidywalna, trwała. Głównym celem wszelkiej działalności jest utrzymywanie system społecznego w stanie równowagi i porządku (zamierzone cele i efekty). behawioryzm - wszystkie zmiany w zachowaniu dają się zaplanować, wywołać i utrwalić dzięki stałemu, konsekwentnemu oddziaływaniu odpowiednio zaprojektowanych bodźców wzmacniających (nagroda) lub wzmocnień negatywnych (kara*). Założeniem tego dyskursu jest m.in. to, iż w identycznych warunkach zewnętrznych różniący się od siebie uczniowie osiągają takie same rezultaty. Podejście to bazuje również na tym, że rozwojem ucznia jest każda zmiana zgodna z oc...

Jak zwierzęta przygotowują się do zimy?

Prezentacja o przygotowaniu zwierząt do zimy stworzona dla uczniów klas 1-3 za pomocą platformy Genially. Prezentacja interaktywna Jak zwierzęta przygotowują się do zimy?

Więcej, mniej, tyle samo - porównywanie liczebności zbiorów

Filmik instruktażowy dla dzieci (na czas edukacji zdalnej) dotyczący porównywania liczebności zbiorów. Pod tym linkiem znajduje się przykładowy krokodylek do porównywania.