Przejdź do głównej zawartości

Pożegnania nadszedł czas! Klasa I

 Wiecie już, że jestem fanką pisania listów do dzieci.

Zrobiłam tak na początku roku szkolnego, w trakcie trwania zdalnej nauki i robię to teraz - na koniec dziesięciomiesięcznej pracy z oddziałem.

Wydrukowałam dla każdego dziecka imienny list, pod którym się podpisałam. Zostaną one wręczone dzieciakom 25. czerwca podczas Uroczystości Zakończenia Roku Szkolnego.

Treść listu zależy tylko i wyłącznie od Was!

List, który ja znalazłam w zasobach internetu, z moim małymi zmianami, personalizowaniem brzmi następująco:


Droga ***,

ten rok szkolny należał do wyjątkowych. Musiałaś stawić czoła nauce zdalnej, z którą poradziłaś sobie wspaniale. 

Cały rok nabywałaś nowe umiejętności, poznawałaś ciekawostki o otaczającym nas świecie i dzieliłaś się nimi z Kolegami i Koleżankami.

Jesteśmy bardzo dumne z postępów, jakie uczyniłaś. Widzimy jak wielką pracę wykonałaś i cieszymy się z tego.

*** jesteś miłą, kulturalną i bardzo wrażliwą osobą. Masz wielką wiedzę i ciekawe pomysły. Jesteś wzorem uczennicy. Uczenie Cię jest dla nas wielką przyjemnością. 

Życzymy Ci udanych, pełnych wrażeń wakacji!



Do zobaczenia we wrześniu,

Twoje Nauczycielki

***


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dyskursy wczesnej edukacji - przegląd

 Chciałabym po krótce zaprezentować dyskursy wczesnej edukacji, podając za D. Klus-Stańską. Myślę, że to przydatne treści, między innymi do rozmowy na temat przyszłości polskiej oświaty, czy też obrania własnego kierunku pracy. Dyskurs funkcjonalistyczno-behawiorystyczny Podejście to ma swoje źródła w funkcjonalizmie i behawioryzmie: funkcjonalizm - rzeczywistość jest zorganizowana, przewidywalna, trwała. Głównym celem wszelkiej działalności jest utrzymywanie system społecznego w stanie równowagi i porządku (zamierzone cele i efekty). behawioryzm - wszystkie zmiany w zachowaniu dają się zaplanować, wywołać i utrwalić dzięki stałemu, konsekwentnemu oddziaływaniu odpowiednio zaprojektowanych bodźców wzmacniających (nagroda) lub wzmocnień negatywnych (kara*). Założeniem tego dyskursu jest m.in. to, iż w identycznych warunkach zewnętrznych różniący się od siebie uczniowie osiągają takie same rezultaty. Podejście to bazuje również na tym, że rozwojem ucznia jest każda zmiana zgodna z oc...

Jak zwierzęta przygotowują się do zimy?

Prezentacja o przygotowaniu zwierząt do zimy stworzona dla uczniów klas 1-3 za pomocą platformy Genially. Prezentacja interaktywna Jak zwierzęta przygotowują się do zimy?

Więcej, mniej, tyle samo - porównywanie liczebności zbiorów

Filmik instruktażowy dla dzieci (na czas edukacji zdalnej) dotyczący porównywania liczebności zbiorów. Pod tym linkiem znajduje się przykładowy krokodylek do porównywania.